torsdag, mars 08, 2007

Hvordan få seg en mann...

Ikveld har det vært full fest her. Vi har feiret Birgit sin 21års dag med brownies og is.. men poenget er at noen hyggelige gutter fra nabohuset tenkte de kunne lære meg et triks eller to da, for liksom å kapre en gutt...

Før har jeg av min venn Johannes lært at skal jeg få meg en kjæreste, må jeg slutte å slå og rape. (Til mitt forsvar slår jeg ikke hardt, og jeg prøver å rape "inni" meg, hvis ikke selvfølgelig omgivelsene tillater andre metoder selvfølgelig). Men idag da ihvertfall, har jeg lært noe nytt. Steinar og Erik har lært meg en spesiell "look", eller hva jeg nå skal kalle det. De påstår at det kan smelte selv det hardeste guttehjertet. Jeg vet ikke jeg, men det er jo vært å prøve... Hehe. Så bildet dere ser er min nye "look"... Så får vi se da..om det har noe for seg ;)
PS.. Til alle dere jenter som vil lære seg dette; slik gjøres det: Hodet skal være litt i profil, ta tak i håret og fikl' med det. Husk å smile!! Lykke til!!!