mandag, juni 02, 2008

Mye har skjedd..



















da var jeg ferdig med alle eksamener dette året. jeg tror jammen jeg har klart meg ganske greit og. gleder meg til å komme hjem til sørlandet. skal bli fantastisk.

siden sist har vi her hatt besøk av Philip.. det var en opplevelse! ;)

så var jeg og Sigrun ute på Nesodden på lørdag og grillet med masse koslige folk. der fikk jeg årets andre bad. deilig!!

Gled dere i Herren alltid. Igjen vil jeg si: Gled dere! La alle mennesker få merke at dere er vennlige. Herren er nær! Vær ikke bekymret for noe! Men legg alt dere har på hjertet, fram for Gud. Be og kall på ham med takk! Og Guds fred, som overgår all forstand, skal bevare deres hjerter og tanker i Kristus Jesus.

1 kommentar:

Philip Fodgaard sa...

Gratulere med sommerferien og takk for sist.. og ja, jeg var også sliten jeg, men prøvde å tøffe meg litt;)