onsdag, februar 06, 2008

Utdrag fra mitt hode

mye som foregår i hodet vårt... her er noe av det som opptar mitt for øyeblikket...
- konfirmantene mine
- mine nærmeste som ikke kjenner Jesus
- venner som brenner og brenner for Jesus
- han jeg traff på t-banen idag som sa at jeg så hyggelig ut og som spurte om jeg ikke ville ha litt hasj...
- "navnet Jesus" : hva er egentlig greia med at vi har så mange sanger med disse ordene i? hvorfor ikke bare Jesus, og ikke navnet Jesus?? Jeg er helt seriøs. Synes det er noe å tenke over. Jesus er ikke bare et navn... (tanker fra andre mottas med takk!)
- jeg skal bli tante i august!!!

2 kommentarer:

Philip Fodgaard sa...

Jesus er vel et vanlig navn i de spansk talende lande? Du ville ikke være den første jeg ville tilbyde Hasj til.(hvis jeg røyk) Er det en trøst?

JC sa...

Du, det har jeg lurt veldig på jeg også - hvorfor NAVNET og ikke personen..? Godt vi er flere...! :)