fredag, mai 18, 2007

Nasjonaldagen i bilder

Festkledde jenter! Moi, Birg og Izzy! (og ja, den grønne hekken bak er vår!!)
Jeg kjøpte meg den feteste gassballongen ever - med Noddy! så var det noen som overtalte ham til å fly sin egen vei...

David og Frode i festhumør!!

Silje og Erik på taket hos Kai (som btw ikke var hjemme..)

Dagen avsluttet med fyrverkeri. Som Silje sa midt i forestillingen; "Hadde dette vært i Arendal hadde det vært ferdig for 5min siden.." Så sant så sant..
Synd jeg ikke har bilder fra da vi løp Tappto.. men artig var det..
Ikke no tivoli i år grunnet eksamen 18.mai.. hehe..
SOMMERFERIE!!!!!!!!!!!!!

3 kommentarer:

Fru Irene, ho pene sa...

Så fine bunadsjenter!
*Smiletil*

God ferie! (Så får jeg lese norrønt... :P)

Philip Fodgaard sa...

gik det bra på eksamen...
Jeg gik så tidligt...
skrev 10 sider på 2 1/2 time.. Så kunne jeg ikke huske mer... Håper det var nok...
Ha det bra..

Philip Fodgaard sa...

ps... Der er noe festligt med det at alle har Bugnad, kul norsk tradisjon..