onsdag, januar 14, 2009

Back on track

tilbake på mf
gode gamle mf
her er alt som før

igår var det semesterstartsgudstjeneste
kirkekaffe med wienerbrød og saft
namnam

bare silje, tone og kai som møtte opp fra klassen min
ikke barebare det når jeg tenker meg om
de og meg utgjør jo halve klassen tilsammen.. (nesten)

sitter på skolen nå og venter på inføringstimen som skal begynne kvart over ett
jeg har hørt alt sammen før
men hva bedre har man å gjøre enn å sitte bakerst i rommet og forstyrre de nye studentene
i'm just asking
det er jo det gamle studenter er der for

1 kommentar:

Kay Amund sa...

Ja, ej e usikkert på om ej gidde å fare på denne innføringstimen! he forsatt 30 min å bestemme mej på:P
Regna me oss fær fleire muligheta til å forstyrre dei nye studentane seienre i semesteret likso;)

Ellers so skrive ej navnet mitt me y, KAY:P uansett om der stende me i fleire plassa:P hehe