tirsdag, juli 29, 2008

Yes, det er sommer og ingenting er pes

Det ække no' stress, jeg bare sitter her og tenker YES!

















Igår var jeg ferdig med all sommerjobbingen, og imorgen drar jeg til Ørsta!! Bryllaup!

La meg kort fortelle en historie som en på jobben fortalte meg. Jeg har jobbet endel med en dame i det siste, og det blir jo til at man snakker litt om hva man gjør/studerer og jeg er jo i "the business of God", så denne damen fortalte meg uoppfordret dette: Hun hadde en far som fikk svulst på hjernen da hun var 10-12år gammel (over 30 nå). Man skjønner jo at dette er ganske alvorlig og han skulle opereres. Dagen kom og hun (som fortalte) satt med bl.a. sin mor og bestemor utenfor og ventet. Og bad. Moren bad, bestemoren bad og hun sa at til og med hun ba. Så kom legen ut igjen og sa at det ikke trengtes noen operasjon likevel. Svulsten var helt borte. Pappa'n var fullstendig helbredet.

Fantastisk, ikke sant?! Jeg må ærlig innrømme at jeg ble tatt litt på sengen. For det første er ikke hun jeg jobber med kristen. For det andre er ikke helbredelser noe jeg hører om hver dag (dessverre). Men her stod hun og fortalte meg dette, uoppfordret...

Gud har aldri sommerferi!!

Ingen kommentarer: