fredag, oktober 05, 2007

Leiligheten vår!!

Etter ønske legger jeg nå ut noen bilder fra vår deilige leilighet i oslo!!



Dette er gangen vår. Nesten alle rommene har dør ut til gangen, så den er ganske lang!!



Så er det kjøkkenet vårt. Vi har nettopp fått oss prinsesseduk!!



Dette er vår do.. Den har snor ;)




Her bor Sigrun.. Rommene er såpass store, at jeg får ikke alt på ett bilde, men det dere ser er liksom kortsida ut mot veien.




Dette er Ingvil sitt nydelig jenterom!! hehe.. hun hadde egentlig blondegardiner, men det var litt over grensen for hennes del, så de henger nå på kjøket!




Mitt eget rom.. Om ikke helt plettfritt, så hjemmekoslig. Jeg har tv'en og dermed makta!!


Inne på rommet vedsiden av kjøkkenet, og som ellers brukes til tørkerom, inni et skap.. der er den deilige dusjen vår!!


Alle er hjertelig velkommen når som helst. Om det skulle være for et kort besøk eller en helg!!

2 kommentarer:

Philip Fodgaard sa...

Når har Tv'et fått makten i ditt liv...:)? he he. Selvfølgelig huskede jeg fødselsdagen din... :)

Fru Irene, ho pene sa...

Fantastisk å se :) Veldig lyst å komme på besøk, så jeg maser nok på dere neste gang jeg kommer til oslo-byen :D Hils de andre!