lørdag, juni 16, 2007

Bryllup!!

Forrige helg sa min søster JA! til Jo! Hehe.. (Han heter Jo!) Her er noen bilder av denne gledens dag!!

Min søster holder (uvanlig nok) en tale til sin mann..


Som vanlig var Sigrid og jeg yngre enn de fleste andre, og hadde det litt morro på sidelinjen!!

Søndagen var vi å småfeira på hytta vår på Tjøme!! Skikkelig smeige!! Over tjue grader i vannet og små røde vabler på armene...
Nå er jeg hjemme i Arendal, så hvis det er noen som kjeder seg en dag, eller ikke trenger å henge med meg bare fordi de kjeder seg ;) så ta kontakt!! Mulig jeg er på jobb, men blir glad uansett jeg!!

1 kommentar:

Unknown sa...

Hello Fren,

I like your blog and content style too. I am very interested in blog and website also.
Please fren visit my site and comment me:

www.glighthandicrafts.com.

I am waiting your comment.