lørdag, mai 26, 2007

I can't wait!

Er det mulig å glede seg sånn til å flytte til Oslo?? Aldri hadde jeg trodd at jeg skulle ende opp i Tigerstaden.. Men "God works in mysterious ways..." Heldigvis!
En ny start.. (mens vi snakker om Start, hva skjedde igår..?)

Det blir spennende.. rett og slett! Ny menighet blir kanskje det mest spennende. Ikke bar lett å finne en menighet man kan kalle sitt åndelige hjem. Salem har jo vært menigheten i to år nå, så det skal litt til å bare hoppe til en ny en... Utfordrende.. Men heldigvis er Gud den samme i Oslo som i Kristiansand. Ja, bare Han er den samme, så har det ingenting å si hvor i verden jeg befinner meg... Han kan være alle steder takket være den Hellige Ånd. Talsmannen... Han som skal hjelpe oss til å leve som Jesu disipler. Guds Ånd, som Gud selv har gitt til alle som tror på Ham. Han bor i meg og virker igjennom meg (så lenge jeg lar ham). Sånn er det..

Men Oslo ja.. Skal du til Oslo kanskje? Kanskje vi sees?

3 kommentarer:

Fru Irene, ho pene sa...

Da vet jeg i alle fall hvem jeg skal kontakte når jeg besøker Auduns familie i Oslo i løpet av neste år!!!

Anonym sa...

haha!! see you there jah!;)

Anonym sa...

Tittei, det er bare meg som stikker innom bloggen din en tur. Du trenger ikke noen å bo med i oslo vel, Kan nemlig hende jeg havner der jeg også. Var på opptaksprøve på niss i går, og det gikk veldig veldig bra. Har du det fint for tida? Er vel igrunn hjemme nå du. Sees sikkert snart. Er i Tønsberg for øyeblikket.