onsdag, mai 06, 2009

Eksamens tid... igjen!

Da var den tiden i semesteret kommet nettopp en gang. Aldri er det flere folk på lesesalen, og jeg er der faktisk ganske mye selv..

Jeg har første eksamen i midten av mai, og den er i kristologi.. Det er masse spennende, men ganske mye forskjellig... dessuten har jeg pensum på norsk, nynorsk, dansk (litt tysk inni den danske) og engelsk, og jeg har en tendens til å sitte å duppe av til tider (på lesesalen) og da hjelper det ikke å lese på andre språk enn bokmål. Men det går jo fremover, om enn litt sakte...

Ellers er jo dette tiden for å avslutte andre ting også, og på søndag var det konfirmasjon i østre Aker. (Bilder legger jeg ut en annen gang...) Det var veldig fint, men jeg synes det er trist å måtte si hade til alle de bra ungdommene. de var jo ikke så mange i år, så jeg føler jeg har blitt kjent med dem alle sammen. heldigvis kommer noen av dem til å stikke innom neste år, og så får vi jo en ny gjeng fra høsten av. det blir konge!!!

Ellers er jo mf's uteplass i mye bruk for tiden. Man skal jo som sagt helst lese, men når det er deilig vårvær og søte dufter i luften (i motsetning til bjørkepollen som sliter på mange) er det lettere å kjøpe en is i kantina og sette seg ut med gode venner. det er deilig å gå på mf!

men nå sitter jeg altså på data'n. Jeg er hverken ute eller på lesesalen.. Shame on me!!

nyt våren
ta sjanser
le og rull kråke!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hehe.. mye gøyere med is ja! Støtter deg der;) Har fått meg ny blog forresten. Lykke til med lesing!