onsdag, januar 07, 2009

Snø...

White Christmas... litt i seneste laget, men den kom til slutt..

Men dette var way back home, nå er jeg tilbake i Oslo. Her er det ikke så mye snø, men det er deilig å være her for det. De aller fleste av mine venner sitter allerede på skolebenken og prøver å bli kvitt et par kilo etter julens glade mat, mens jeg kan heldigvis vente med det til mandag...eller var det tirsdag... hvilken dag er det egentlig idag??

Likevel er ferien over på en måte. Nå er jeg alene. Uten mamma og pappa, Hira, Sigrid og alle de andre jeg har tilbrakt juletiden sammen med.. Hva jeg har gjort, spør du? Jo, her kommer en liten liste:

- feiret pappas bursdag
- feiret Sigrids bursdag
- feiret min onkels bursdag
- feiret Jesus sin bursdag!!
- spist masse deilig mat
- drukket masse masse Arendals julebrus, simply the best!
- sett Max Manus (tommel opp)
- fått høre litt om mine bestefedres bragder under krigen (etter filmen så klart)
- lest litt bøker
- lagt to puslespill (1000 og 1500)
- sett opptil flere filmer med min søster
- feiret nyttår i hos en annen familie...
- laget surkål, eller ihvertfall kuttet den..
- gått tur på svaberget
- gått tur med hunden
- gått på skitur med Ingvild og Jan Arild!
- spilt Wii!
- spilt Europa-spillet
- pakket, pakket ut, pakket, pakket ut
- holdt min nevø
- holdt min andre nevø
- lest julebrev fra kjente og ukjente
- sendt julebrev (kun til kjente...)
- hvor mange punkter har jeg nå.......???

24... hmm da må jeg ha 6 til

- sett tre nøtter til askepott
- sett jul i blåfjell med mamma og Sigrid
- prøvd å henge opp riktig julepynt på riktig sted uten Marits hjelp.. (men med Ellens..)
- vært på Happiness Choir Project nyttårs galla (konsert altså)
- fyrt i peisen
- har jeg nevnt de to nevøene mine??? SMASK!

(får ikke lagt ut bilder, så de får komme imorgen...)

1 kommentar:

JC sa...

Hei Kristin-mor, godt nytt år! Du, jeg har mistet nr ditt, hvis du har mitt, kan du ikke sende meg en mld så jeg får det igjen? Tenkte vi kunne avtale et "møte" så jeg kan oppdateres på ØA-konfirmantene før jeg starter vikarieringen :)