onsdag, november 12, 2008

Treig??

Jeg lurer på om jeg har blitt utfordret på denne lille blogg-greia fordi jeg rett og slett er dårlig på å oppdatere... Samme kan det være!!! Here we go!

Fire jobber jeg har hatt:
1. jobba på gamlehjem
2. barnehage på Madagaskar
3. barnehage i Norge
4. leder på nyttårsleir og påskeleir

Fire filmer jeg kan se om igjen og om igjen:
1. Narnia
2. Hvordan bli dumpet på ti dager
3. (G)l'amor (en film vi lagde da jeg gikk på ungdomsskolen!!)
4. Robin Hood. Helter i strømpebukser

Fire steder jeg har bodd:
1. Hjemme hos mamma og pappa i Norge
2. Hos mamma og pappa på Madagaskar
3. På internat på Madagaskar
4. I Oslo

Fire tv-program jeg liker:
1. So you think you can dance
2. Grey's anatomy
3. LOST
4. Senkveld med Thomas og Harald

Fire steder jeg har vært på ferie:
1. Madagaskar
2. Kenya
3. Hellas
4. Danmark

Fire websider jeg besøker (nesten) hver dag:
1. Min blogg
2. Mailen
3. Fronter
4. bibelen.no (jeg har den som åpningsside på internett)

Fire steder jeg heller ville vært nå:
1. Hjemme hos mamma og pappa
2. I Tønsberg og sett min nyfødte nevø!
3. Vært hos min andre nevø på 3mnd...
4. Vært på en hvit strand på Madagaskar

Fire andre bloggere jeg utfordrer:
1. Tone: www.underhaug.blogspot.com
2. Kay: www.kayamund.blogspot.com
3. Philip: www.phillefod.blogspot.com
4. Jane Christin: www.janechristin.blogspot.com

Ingen kommentarer: