tirsdag, september 02, 2008

20 ting jeg har gjort de siste dagene:

1. vært på bursdagsfest
2. vært på innflytningsfest
3. vært på sopp-tur!!
4. hatt besøk av Marte
5. ikke trent med svoger (skulle egentlig, men det ble avlyst)
6. blitt forkjøla
7. vært på retreat på Son
8. sett første episode av 71grader nord
9. vært på filla
10. vært på besøk hos Jani og spilt rock band
11. vaska klær
12. prøvd å skrudd sammen en ikea-stol
13. gått lang deilig tur i solen med Ingvil
14. sett Erik (kunne i holde fordi jeg er forkjøla..)
15. hengt bilder opp på veggene
16. prøvd å lære meg greske gloser, verb-endelser, sustantiv endelser og bestemte artikler
17. lest igjennom konfirmantopplegget i praksismenigheten
18. hatt besøk av Ellen og Knut, noe som alltid er bra for magen min!
19. hatt mareritt der jeg ikke kommer noe sted fordi det står greske gloser i veien som jeg ikke klarer å forstå
20. byttet til dundyne

1 kommentar:

Frank sa...

Jeg har ikke fått konfirmantopplegget for i år.. Urettferdig.. Ta det med i kveld så jeg får sett over det :-)