fredag, mai 02, 2008

Sånn går no dagan..

Status: Forkjøla og (d)tett i n(d)esa...
Kjipt.. Skulle ha vært veldig flink og lest til eksamen (neste torsdag), men her sitter jeg på data'n. Finner ikke motivasjon og krefter til å lese.. skal snart gå likevel. Siste klubb med årets konfirmanter ikveld, så jeg får hente frem til gnist og livsglede!! Hehe. Det blir nok helt sikkert koslig.

Forrige helg var jeg hjemme.. Min lillesøster var med i et skuespill så hele famili'n var hjemme.
Lillesøster...
Når det gjelder mine storesøstre, så er de begge gravide og da blir det mye snakk om "sånne" ting. Vi var oppe på loftet for å finne ulike klær, barnevogn, sånn sove-pose ting osv. Jeg gleder meg til å bli tante..!!

Nå til søndag er det konfirmasjon i praksisen. Det gleder jeg meg til!! Alle sammen skal være så fine og pyntet, og endel har jeg faktisk nesten ikke sett i annet enn joggebukser iløpet av året, så jeg skal nok ta med kamera og dokumentere begivenheten... (watch out!! dere vet hvem dere er!!)

Sånn går no dagan..

May the grace of our Lord be with you now and always
May you stay blameless till he comes...
May the love of our Lord be with you now and always
May you stay blameless till he comes...
God bless!

1 kommentar:

Vanja sa...

Du tenker vel i alle fall ikke på meg som en av de som har gått i joggebukse? (:

Men til mitt forsvar hadde jeg to like sokker når vi tok bilde :D

*Nikke på hodet og smile dumt*