fredag, mars 14, 2008

helt alene

nå har alle dratt fra meg.
ingvil og sigrun har dratt til det kalde nord og silje tok bussen for en halv time siden.
jeg skal ikke dra før imorgen.
og ikveld, spør du?
da skal jeg sitte hjemme alene å drikke smoothie og se på tv tenkte jeg.
kanskje...

idag har min søster marit vært på ultralyd og det viser seg at det er en gutt!
hurra!
jeg er glad!

jeg er aldri helt alene.

the enemy has been defeated
death couldn't hold You down
we're gonna lift our voice in victory
we're gonna make Your praises loud
shout out to God with the voice of triumph
shout out to God with the songs of praise
shout out to God with the voice of triumph
we lift Your name up
we lift Your name up
cause the enemy has been defeated!

4 kommentarer:

JC sa...

Gratulerer med en kommende nevø :) så koselig å høre!!

Vanja sa...

Kristin skal bli tante :)
Gratulerer!

Janne sa...

Så koselig Gratulerer!

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Celular, I hope you enjoy. The address is http://telefone-celular-brasil.blogspot.com. A hug.