fredag, august 24, 2007

Oslo-livet!!!

Heihei alle sammen. Jeg tipper alle lengter etter en oppdatering fra meg...!! Hehe.. Vi har endelig fått oss internett i leiligheten, så det er digg... Begynt på skolen og blitt litt kjent i byen Så her er oppdateringa da..



Flytta inn i leiligheten 8.aug. Den var så skitten at jeg og Sigrun fikk helt fnatt, kom oss ut av huset og fikk noen utenifra til å snakke litt fornuft i oss. Hehe.... Men nå er det nogen lunde rent og pent her. Jeg har enda ikke fått noen seng, men jeg har tv, så jeg er fornøyd. Hvis du vil komme på besøk så bor vi midt i Bogstadveien i et foreløpig innpakket hus, rett over Vero Moda og Polarn O' Pyret. Så det er stas..

Så var det klassen. Jeg har begynt på MF og UKT: Ungdom Kultur og Tro. Vi er klasse på ca 20 og på mandag (til onsdag) var vi på tur til Nordmarkskapellet. Deilig. Så vi har blitt godt kjent med hverandre og litt mer kjent med studie vårt.

Nå har vi besøk av Renate og det er stas. Godt å få besøk slik at vi fikk tatt en ordentlig vask av leiligheten...

Gud er fortsatt god. Prøver å sette av litt mer tid enn jeg har gjort før, i hans fantastiske nærvær. Det er så verdt det og jeg har det for tiden veldig bra... I tillegg er Oslo full av bra menigheter (var først redd jeg ikke kom til å finne meg et sted) og Ingvil og jeg har oppdaget en menighet vi liker å gå i. Så nå får vi se åssen høsten blir. Jeg skal ut i praksis og, så det blir mye menighet ol på meg, men det er jo det jeg vil!!

"Gjengjeld ikke ondt med ondt, ha tanke for det som er godt for alle mennesker."

1 kommentar:

Fru Irene, ho pene sa...

Koselig med oppdatering, skikkelig bra å høre at du koser deg i Oslo!
Lyst å treffe dere når jeg skal til Oslo i løpet av høsten, så jeg tar nok kontakt :) *klem*
Hils Sigrun og Ingvil masse!!!