torsdag, mars 08, 2007

Gratulerer til alle kvinner og alle med nyre(r)!!

Ja idag er det den beryktede kvinnedagen. Men ikke bare det. Ann-Kristin var så snill å gjøre meg oppmerksom på at det også er den internasjonale nyredagen.. Da har jo mennene også noe å feire.. sånn utenom at det er tvunget til å feire oss da...
Jeg fikk en melding igår og jeg vet at det er sånn man egentlig skal sende videre, men jeg skriver den her istedetfor jeg.
Hei du vakre kvinne!
Vi må ikke glemme å huske på hverandre!
La oss skåle for oss...
For mennene som har oss..
Taperne som hadde oss..
Og de heldige som vil møte oss!!!


Ja jeg har da utnyttet meg veldig av denne spesielle dagen..nope.. Jeg har fri idag og har brukt den til å være på posten, trene, klippe håret (bildet), se Seventh Heaven (som forresten var usannsynlig vittig idag ;o) ) og nå har jeg også sendt av gårde mine to samboere... Så hva skal en stakkars gjøre..??

Jeg har fått en gave idag da!! Har fått to ukers betalingsfritt abonnement på Dagens Næringsliv av Svein Atle.. Jeg synes det var utrolig sjenerøst av ham.. Tusen takk!